keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Yksinäistä

Nooniin, nyt on taas niitä päiviä kun kaikki menee päin peppua eikä mikään onnistu.. Ulkona on kaunis sää se on plussaa, mutta itestä tuntuu tosi yksinäiseltä... Oon asunut vuoden poikaystäväni kanssa Vahdolla, enkä tunne täältä ketään! Omia kavereita nyt ei hirveästi ole muutenkaan ja tuntuu että heilläkin on aina parempaa tekemistä..

Tai johtuisiko ehkä siitä ettei mua kiinnosta viikonloppusin notkua baareissa tai muuten vaan juoda alkoholia.. Toki voisin lähteä selvinpäin ystävien seuraksi, mutta mitäs sitten kun jäisinkin yksin koska muut juovat ja minä en. Eikä sit kauheesti innosta ku joutuis kuskiks, kun mun autolla ei paljoo känniläisiä kuskailla kun takaikkunatkaan ei aukee... Tulis kallis reissu kavereille ku puklu pääsiski mun autoon. :D (Sori kaverit)

Haluisin tutustua uusiin ihmisiin, mutten tiiä missä kun rahaa ei oo mihinkään ylimääräseen. Olo on vaan niin yksinäinen, kun kuuntelee kun muut kertoo viikonlopuistaan ja ite joudun toteemaan että: "olin koko viikonlopun kotona, katoin telkkuu ja mässäsin". Ootan jo et lukio loppuu et pääsee (toivottavasti) uuteen oppilaitokseen josko sitten sais lisää kavereita. Todellisuushan on se et vietän kaiken vapaa-aikani yksin.

Pakko purkautua, kiitos moi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti