sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Metsästystä ;)

Hyvää huomenta kaikille! Eilen sitten kun oli kiltisti 3h luettu terveystietoa, mies tuli kotiin ja käski vaan raahautua autoon. Enhän minä tiennyt minne ollaan menossa kun mulle ei sitä kerrottu! :(( Joten vaatetuksena oli farkut ja toppatakki eli ei mitään hirmu lämmintä... Ekaks käytiin gigantissa, koska mun kone on kiukutellu jo kauan ja ukko hankki meille uuden tilalle, siellä sitten sain tietää että lähdetään Paraisille poikaystävän kaverin kanssa kytikselle.

kuva lainattu netistä.

 
Siellä kytiksellä onneks oli lämmitetty mökki ja kaikki oli kivaa ja jännittävää, siellä tuli nähtyä kauris (joka päätyy joku päivä ruokapöytään) ja peurakin kävi syömässä. Sillä hetkellä, kun kauris ammuttiin se helvetti alko, ulkona oli nimittäin ihan pirullisen kylmä!! En oo pitkään aikaan ollutkaan niin jäässä. Kauriksen jälkeen odoteltiin rusakoita, mutta niitä ei sitten enää näkynyt joten 21.30 lähdettiin sitten kotia kohti. Oli kyllä huippu ilta, vaikka itse olin suunnitellut leffassa käyntiä. :) Mieheni siis metsästää. :D

Tämän päivän tapahtumista ei ole vielä mitään kerrottavaa, sillä ei ole hajuakaan mitä tänään tekisin! Sen tiedän, että eräs kirja pitäisi olla huomiseksi luettuna äidinkielen tunnille. (Rakastan koulua :/)

Oon viime aikoina huomannu, et mulla on aivan erilaiset suunnitelmat ja arvot ku mitä sukulaisilla ja kavereilla. Kaveritkin on just ihania ja tyypillisiä nuoria jotka nauttii siitä ja juhlii viikonloppuisin. Ja mitä teen itse? Istun kotona kullan kainalossa tai sitten tehdään yhdessä jotain, mutta meidän viikonloppuihin ei kuulu alkoholi. Monet sitä ihmetteleekin, että miksi?! Olenko siis kieroon kasvanut kun alkoholi ei kiinnosta?


Kunnon aamupala ;)
 
Nyt oli aivan pakko lisätä kuva mun aamiaisesta, joka ei ikinä ole ollut näin terveellisen näköinen, yleensä nimittäin skippaan tämän aterian! Se on huono asia, sillä tarkoituksenani olisi laihtua muutama kilo ja saada lihasta kehoon tämän hetkisten läskien tilalle!!








Tuossa on ihanne vatsa, jonka itsekin haluaisin tavoittaa. Se vaan ei ole niin helppoa tuon mieheni kanssa, sillä hän on erittäin perso karkeille ja roskaruoalle! Mut on se jo alkanu välillä mun kanssa lenkkeilemään, vielä kun sais ruokatottumukset terveellisemmiks ni ihannevartalo täältä tullaan! Nyt ensimmäinen muutos omiin elintapoihin on se, että jätän karkit ja sipsit yms makeet kakkuset pois viikoilta ja annan itselleni luvan perjantaisin ja lauantaisin napostella. Tämä tavoite on itselleni vaikein koska olen tunnesyöppö, eniten syön kun olen surullinen tai stressaantunut. Ja stressiähän löytyy kirjoituksista ja tulevista pääsykokeista ja jatko-opiskeluista.

 
Tällä hetkellä näyttää tältä
<-- dislike

Helpsu kiittää ja kumartaa. :))))


2 kommenttia:

  1. Meitsi skippailee myös aamupalan tosi usein, mitä ei saisi tehdä :) Kiitos siis taas muistutuksesta ja herkun näköinen tuo omasi ^_^


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Itellä normi aamuna on kuppi teetä tai mehua naaman edessä ja sillä sit koitetaan pärjäillä siihen 12 ku koulussa pääsee syömään ^^

    VastaaPoista